Агенда.мк

контент агрегатор

Saatchi & Saatchi Хрватска & Violeta: Оваа амбалажа е ѓубре и горди сме на тоа Saatchi & Saatchi Хрватска & Violeta: Оваа амбалажа е ѓубре и горди сме на тоа
“Виолета“, регионалниот лидер во производство и развој на производи за одржување на хигиена, одлучи со својот пример да ја предводи промената во пристапот на... Saatchi & Saatchi Хрватска & Violeta: Оваа амбалажа е ѓубре и горди сме на тоа

“Виолета“, регионалниот лидер во производство и развој на производи за одржување на хигиена, одлучи со својот пример да ја предводи промената во пристапот на развојот и обликувањето на амбалажите на производите на нашите простори

Со оглед на влијанието на производите за широка потрошувачка врз животната средина и одржливоста на животната средина, брендот “Виолета“ одлучи да биде лидер на пазарот кога станува збор за еколошката одржливост на амбалажите на спакуваните производи.

Според најновите расположливи податоци на Евростат, просечниот граѓанин на ЕУ со својата потрошувачка произведува дури 169,7 кг отпад годишно, кој се генерира само од исфрлената амбалажа и непотребното пакување на производи за широка потрошувачка. Севкупно, ова би значело дека граѓаните на ЕУ произведуваат над 80 милиони тони отпад само заради лошо, нефункционално или немарно дизајнирани пакувања на производите.

„Виолета“ ги сфаќа сериозно овие бројки и затоа одлучи да вложи дополнителни напори во дизајн и обликување на нови производи со цел да ги минимизира штетите врз животната средина.

Деновиве, полиците на сите продавници во Хрватска се полни со првиот производ на “Виолета“ дизајниран за зачувување на животната средина. Се работи за тоалетна хартија, производ кој на сите ни е потребен и за кој не размислуваме премногу. “Виолета“ одлучи да

Целиот текст тука!

365marketing

Оваа вест е превземена од 365 маркетинг. Повеќе на www.356marketing.mk

Нема коменари.

Оставете коментар први.

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *