Агенда.мк  агреагтор лого
Потребата од дигитални содржини во наставата е едно, а подготвеноста на институциите за нив е сосема друго прашање Потребата од дигитални содржини во наставата е едно, а подготвеноста на институциите за нив е сосема друго прашање
Дали може слепо да им веруваме на јавните даватели на видеоуслуги? Дури и ако продуцентите на видеа за учење ги објаснуваат темите јасно и... Потребата од дигитални содржини во наставата е едно, а подготвеноста на институциите за нив е сосема друго прашање

Дали може слепо да им веруваме на јавните даватели на видеоуслуги? Дури и ако продуцентите на видеа за учење ги објаснуваат темите јасно и на сликовит начин што е погоден за учениците, гледачот не секогаш знае дали тие навистина се стручни во таа сфера

Дали институциите се подготвени да се соочат со предизвикот?

Целта на успешната настава е наставникот и најкомплексните наставни содржини да успее да ги направи разбирливи за учениците. Од таа причина во последно време дигиталните медиуми почнуваат да играат значајна улога во наставата. За таа намена наставниците користат дигитални медиуми за време на часот, но и учениците за учење користат канали кои објавуваат наставни содржини на интернет. Но, за жал, не секое видео е соодветно за учење.

Дигитализацијата, сосема разбирливо, поради експанзијата на дигиталните медиуми, зазема сè поголем простор во нашето секојдневие. Наместо да го вклучуваме телевизорот, серии и филмови може да гледаме преку т.н. стриминг-услуги. Наместо да одиме во супермаркет или ресторан, храната може да ја нарачаме, да ни ја донесат дома со само еден клик. Оваа секојдневна навика неминовно стигнува и до училницата: наставниците и учениците се обидуваат меѓусебно да си помогнат со помош на интернет. Интернет-содржините се користат во подготовката на часовите, како поддршка

Целиот текст тука!

Нема коменари.

Оставете коментар први.

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *