Агенда.мк  агреагтор лого
Идрис Елба и Tony’s Chocolonely со манифест за чоколадна индустрија ослободена од робовладетелство Идрис Елба и Tony’s Chocolonely со манифест за чоколадна индустрија ослободена од робовладетелство
Уште од нејзиното основање во 2005 година, холандската чоколадна компанија Tony’s Chocolonely се бори на оригинален начин за чоколадна индустрија ослободена од робовладетелство. Дури... Идрис Елба и Tony’s Chocolonely со манифест за чоколадна индустрија ослободена од робовладетелство

Уште од нејзиното основање во 2005 година, холандската чоколадна компанија Tony’s Chocolonely се бори на оригинален начин за чоколадна индустрија ослободена од робовладетелство. Дури и нејзиното чоколадо е поделено на нееднакви коцки, бидејќи чоколадната индустрија е неправедна, а обвивката е „алармантно“ црвена. Но, до ден денес, сé уште постојат две милиони деца кои нелегално работаат во меѓународната индустрија за какао. Тоа е екстремно неправедно.

Поради тоа, овој оптимистички бренд со став сега сака ги зацврсти своите оригинални амбиции на меѓународно ниво. Иако сите во Холандија знаат за Tony’s Chocolonely (брендот е лидер на холандскиот пазар за чоколади од 2018 година), не сите во другите држави слушнале за него. Да, тој е „шарен“ и има некаква врска со добра кауза, но што точно?

Во свет кој забрзано се поларизира и сé повеќе бара отворено изразување на ставови, независната агенција HERC создаде креативен манифест за Tony’s Chocolonely со британскиот актер, режисер и мулти-талент Идрис Елба, како уметник на изговорениот збор. Целта е точно да се покаже за што се залага брендот: што е неправедно (и Tony’s и Идрис го осудуваат), а што е праведно – како една од емоционалните сцени во спотот: „Деца кои слободно си играат како шефови. Да, праведно.“

Целиот текст тука!

365marketing

Оваа вест е превземена од 365 маркетинг. Повеќе на www.356marketing.mk

Нема коменари.

Оставете коментар први.

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *