Агенда.мк  агреагтор лого
Последиците од доцното прозборување: Проблеми со читање, пишување, разбирање на училиште Последиците од доцното прозборување: Проблеми со читање, пишување, разбирање на училиште
Доцното прозборување поради различни проблеми може да се пренесе на понатамошните фази од детскиот развој, најчесто во училишниот период. За училишните проблеми како последица... Последиците од доцното прозборување: Проблеми со читање, пишување, разбирање на училиште

Доцното прозборување поради различни проблеми може да се пренесе на понатамошните фази од детскиот развој, најчесто во училишниот период. За училишните проблеми како последица од тешкотиите со говорот зборува логопедот д-р Наташа Чабаркапа.

Во секоја ситуација кога говорот доцни (без разлика дали се работи за доцнење на развојот на разбирање или недоволно разбирање или, пак, доцно прозборување и оскуден речник), тоа се пренесува во понатамошните фази од развојот и детето има тешкотии да ги совлада вештините и знаењата што се усвојуваат во претшколскиот и школскиот период.

Училишните проблеми (проблеми во читањето, пишувањето, разбирањето на прочитаното и слично) најчесто се јавуваат на крајот од првото одделение или во текот на трето одделение. Следниот „критичен период“ се јавува во петто одделение, односно периодот кога детето преминува од учителка кај наставници. Со самиот премин се зголемуваат обврските и барањата, па и проблемите стануваат повидливи. Се случува училишните проблеми да се јават, односно да се препознаат и порано, во прво или второ одделение, а тогаш е и најефикасен и најуспешен третманот.

Училишните проблеми главно се последица од недоволно развиени визуелни перцепции и внимание, аудитивни перцепции и внимание, несовладана анализа и синтези на гласови во зборовите, неразвиен фонолошки слух. Некои од причините за појавата на

Целиот текст тука!

Нема коменари.

Оставете коментар први.

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *