Агенда.мк  агреагтор лого
Coca-Cola со поетски пристап во својата нова пост-корона реклама Coca-Cola со поетски пристап во својата нова пост-корона реклама
Брендот за безалкохолни пијалоци Coca-Cola го ангажираше Поетот Џорџ, британски поет и рапер, за својата нова реклама во која ги истакнува културните промени кои... Coca-Cola со поетски пристап во својата нова пост-корона реклама

Брендот за безалкохолни пијалоци Coca-Cola го ангажираше Поетот Џорџ, британски поет и рапер, за својата нова реклама во која ги истакнува културните промени кои ги донесе пандемијата на корона вирусот.

Рекламниот спот, насловен “Open like never before” („Отворени како никогаш претходно“), комбинира снимки од секојдневието на есенцијалните работници и од Поетот Џорџ кој рецитира поема со која ја повикува јавноста да гледа на светот во едно поинакво светло. Рекламата е создадеа со помош на агенцијата 72andSunny Amsterdam.

р е к л а м а 

[embedded content]

Рекламата ќе биде пропратена и со outdoor реклами кои ќе цитираат извадоци од поемата на Џорџ, кои кога ќе бидат скенирани со помош на паметен телефон ќе им овозможат на минувачите да ја слушнат поемата во нејзина целост.

„Во февруари соопштивме дека за да ја постигнеме нашата цел во животот треба да се фокусираме на емпатијата – способноста да се оди во чевлите на некој друг и да се разберат негвовите чувства – таа емпатија беше фокусот на нашиот бренд придвижувајќи се напред. Кога се случи пандемијата, ни беше јасно дека мораме да одговориме, а емпатијата беше светлината која ги водеше нашите акции,“ истакна Валтер Сусини,  постар потпретседател за маркетинг во

Целиот текст тука!

365marketing

Оваа вест е превземена од 365 маркетинг. Повеќе на www.356marketing.mk

Нема коменари.

Оставете коментар први.

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *