Агенда.мк

контент агрегатор

Најдобри извори на растителни протеини за спортисти и вегани Најдобри извори на растителни протеини за спортисти и вегани
Нутриционистите препорачуваат дека е пожелно секој оброк да содржи барем 10 грама протеини. Но, како да ги задоволите потребите за протеини? Ако спортувате и... Најдобри извори на растителни протеини за спортисти и вегани

Нутриционистите препорачуваат дека е пожелно секој оброк да содржи барем 10 грама протеини. Но, како да ги задоволите потребите за протеини? Ако спортувате и сакате да оформите убаво тело, или пак сте веган, оваа листа ќе ви биде супер водич кон вашата цел, а воедно и ќе научите кои се најдобрите извори на растителни протеини.

Тука ќе пронајдете 7 начини како да внесете растителни протеини и тоа без месо, јајца и сирење. Листата ја препорачуваме за сите, без разлика на начинот на исхрана. Особено ќе ви биде од корист за време на пости, но и ќе ве поттикне почесто да консумирате здрава храна.

Како преку веганска исхрана да се задоволат потребите за растителни протеини?

Веганската исхрана во последно време е се поактуелна. Но, пред да се одлучите да станете веган, треба добро да се информирате во врска со исхраната и начините на кои ќе ги обезбедите сите неопходни микро и макронутриенти. Веганската исхрана се базира исклучиво на зеленчук и овошје и ги исклучува сите видови на храна од животинско потекло, што може да претставува посебен проблем кога станува збор за здравјето.

Наш совет е пред да почнете со веганска или вегетаријанска исхрана, да се информирате за важноста на внесот на витаминот

Целиот текст тука!

Se za hrana

Оваа вест е превземана од Се за храна Повеќе на www.sezahrana.mk

Нема коменари.

Оставете коментар први.

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *