Агенда.мк

контент агрегатор

Три промени во ПР индустријата како резултат на дигитализацијата Три промени во ПР индустријата како резултат на дигитализацијата
ПР индустријата константно се менува, а интензитетот на промена во  чекор со дигитлната револуција стана многу посилен, особено со подемот на социјалните мрежи. Поседување... Три промени во ПР индустријата како резултат на дигитализацијата

ПР индустријата константно се менува, а интензитетот на промена во  чекор со дигитлната револуција стана многу посилен, особено со подемот на социјалните мрежи. Поседување дигитални вештини и способност за разбирање и менаџирање на социјалните мрежи претставуваат императив за секој што се занимава со односи со јавноста.

Во продолжение, три интересни промени во ПР-от кои се резултат на влијанието на дигиталните медиуми:

Сѐ уште е најважно да се раскаже приказната за брендот, но начинот и каналот се променети. Публиката од пред телевизор се пресели на Youtube и тоа е добра вест, затоа што каналот овозможува споделување на содржина на која гледачите имаат можност непосредно да реагираат. Фидбек добивате веднаш. Со анализа на прегледи, коментари, likes и dislikes, демографија на публика која сте ја заинтересирале и сл., добивате јасна слика дали вашата приказна стигнува до оние кои сакате да ја слушнат. Блогерите и влогерите се современа верзија на усната препорака. Усната препорака отсекогаш била многу значајна за перцепцијата на брендот. Денес не прашувате пријател, туку читате препораки на Google и ги слушате коментарите на блогерите и влогерите кои станаа клучни во процесот на застапување на брендот. Соработката со вистински блогери обезбедува ширење на позитивни пораки пред поголема публика. Инфлуенсерскиот маркетинг е

Целиот текст тука!

365marketing

Оваа вест е превземена од 365 маркетинг. Повеќе на www.356marketing.mk

Нема коменари.

Оставете коментар први.

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *