Агенда.мк

контент агрегатор

Придобивки, улога и извори на омега 3 масните киселини Придобивки, улога и извори на омега 3 масните киселини
Омега 3 претставуваат полинезаситени масни киселини кои имаат драгоцено влијание врз човековото здравје. Нашиот организам не може да ги синтетизира, па токму заради тоа... Придобивки, улога и извори на омега 3 масните киселини

Омега 3 претставуваат полинезаситени масни киселини кои имаат драгоцено влијание врз човековото здравје. Нашиот организам не може да ги синтетизира, па токму заради тоа мора да се внесуваат преку исхраната. Во оваа прилика ќе спомнеме во кои намирници ги има и ќе објасниме зошто се важни.

Има неколку начини да го обезбедите својот организам со оптимални количини на здрави масни киселини. Еден од начините е правилниот избор на храна, па затоа е важно да знаеме кои намирници се најдобри извори на омега 3 масни киселини. Но пред тоа, да ги разгледаме придобивките за здравјето од нив.

Овие корисни масти се сметаат за природен лек и пријатели на здравјето. Есенцијалните масни киселини се градбени материи од кои се произведуваат простагландини, кои регулираат голем број функции во телото, вклучувајќи ги синтезата на хормоните и имуниот одговор. Овие простагландини ги намалуваат воспаленијата, проширувањето на крвните садови, ја намалуваат коагулацијата на крвта и нивото на штетниот LDL холестерол, а во исто време го зголемуваат нивото на добриот HDL холестерол. Всушност, омега 3  се значајни се за повеќе функции и тоа:

за здравјето на кардиоваскуларниот систем важни се за намалување на нивото на триглицериди во крвта го намалуваат интензитетот на воспалителните процеси во телото го

Целиот текст тука!

Se za hrana

Оваа вест е превземана од Се за храна Повеќе на www.sezahrana.mk

Нема коменари.

Оставете коментар први.

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *