Агенда.мк

контент агрегатор

Бојан Мусулин на Direct Media Академија: Револуција на музичкиот бизнис Бојан Мусулин на Direct Media Академија: Револуција на музичкиот бизнис
Музичката индустрија дејствува како спонтана сила која се развива под неразбирливи правила за вкус. Но, дали е тоа така? На Direct Media Академијата, која... Бојан Мусулин на Direct Media Академија: Револуција на музичкиот бизнис

Музичката индустрија дејствува како спонтана сила која се развива под неразбирливи правила за вкус. Но, дали е тоа така? На Direct Media Академијата, која ќе се одржи од 28 до 30 мај во Мадленианум, Бојан Мусулин, директор за дигитална дистрибуција во IDJDigital, ќе ни открие како  IDJ изгради еден од најпрепознатливите медиски брендови во регионот. Како се создава критична маса на публиката, како се создава и одржува имиџот и како се избира  содржината – ова се само некои од прашањата на кои ќе одговори Бојан во рамките на модулот Медиуми.

Вашето предавање на Direct Media Academy се занимава со револуцијата на музичкиот бизнис. Кои се клучните моменти што ја обележаа оваа револуција и што допрва нè  очекува?

Би рекол дека префрлањето на мобилни уреди е феномен кој е во тек и во кој имаме среќа да присуствуваме. Во последните неколку години, сите индустрии мораа да го адаптираат својот бизнис на еден нов модел, кој е мобилен. Нè очекуваат хипер персонализирани искуства во секој сегмент од нашиот, сè повеќе онлајн живот. Во смисла на конкретни решенија и масовна дигитализација, ќе биде неопходна синергија помеѓу различни индустрии, првенствено креативни и ИТ.

Што учесницте на модулот Медиуми ќе имаат можност да слушнат на

Целиот текст тука!

365marketing

Оваа вест е превземена од 365 маркетинг. Повеќе на www.356marketing.mk

Нема коменари.

Оставете коментар први.

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *