Агенда.мк

контент агрегатор

Како реагираат децата на рекламите за храна? Како реагираат децата на рекламите за храна?
Маркетерите кои сакаат да промовираат здрави навики во исхраната кај децата би можеле да имаат корист од употреба на фотографии, наместо анимирани ликови или... Како реагираат децата на рекламите за храна?

Маркетерите кои сакаат да промовираат здрави навики во исхраната кај децата би можеле да имаат корист од употреба на фотографии, наместо анимирани ликови или анимирани слики, според една студија на списанието Journal of Advertising Research (JAR).

Студијата со наслов “Избор на визуелни елементи во рекламирањето здрава храна на децата: Дали анимираните ликови се најефикасна визуелна стратегија“, ги испитуваше ефектите на визуелната комуникација на изборот на здрава исхрана кај децата.

Според резултатите во студијата, на децата најмногу им се допаѓа храната прикажана во форма на анимирани ликови, додека нацртаната храна бележи најлоши резултати. Но, тие најмногу сакале да ја консумираат храната претставена од фотографии.

Значи, ако целта е да се поттикне здравата исхрана кај децата, оваа студија, спроведена од страна на Марија Лагомарсино (Универзитетот во Нојшател/Швајцарија) и Л. Сузан Сагс (Универзитетот della Svizzera Italiana/Швајцарија и Imperial College/Лондон), покажа дека поефикасно е користење на фотографии наместо цртани или други анимации.

Понатаму, оваа студија сугерира дека рекламите за здрава храна кои користат мешавина на визуелни елементи може да го зголеми вниманието и стапката на прифаќање на здрава храна кај децата.

Всушност, авторите заклучуваат: “И покрај проценетиот афинитет на децата кон анимирани карактери, оваа студија покажува значајна разлика меѓу визуелизацијата на здравата храна

Целиот текст тука!

365marketing

Оваа вест е превземена од 365 маркетинг. Повеќе на www.356marketing.mk

Нема коменари.

Оставете коментар први.

Вашата адреса за е-пошта нема да биде објавена. Задолжителните полиња се означени со *